Ilon Tarhatie – Päiväkoti-ja esikoulumuistot talteen

39,00

Ilon Tarhatie- on kysytty ja odotettu lapsen päiväkotikuvien ja -muistojen tallettamiseen tarkoitettu albumi.  Nyt jo 3.painos!

Albumiin saat liimattua viiden päiväkotivuoden päiväkotikuvat ja sen sivuilla on tilaa myös omien muistojen kirjoittamiselle. Yksi vuosi on varattu esiopetusvuoden kuville ja muistoille. Tilaa myös kaveri / sisaruskuville!

Ilon Tarhatien kaunis eläin- ja luontoaiheinen kuvitus puhuttelee niin lasta kuin vanhempaakin! Albumin sivuilla tapaat ketun, pöllön, siilin, peuran ja monia muita upeasti kuvitettuja metsän eläimiä klassisen kauniissa metsämaisemassa.

Albumissa on laadukkaat paksut sivut, joilla rakkaimpasi päiväkotikuvat ja -muistot saavat arvoisensa paikan, vuosikymmeniksi eteenpäin! Käytännöllinen kullanvärinen kierresidonta ja mattalaminoitu kansi viimeistelevät kokonaisuuden. Kannen teksti ”Ilon Tarhatie” on kullattu.

Albumin sivuilta voit myös lukea koskettavan Leena Ahtelan kirjoittaman runon ”Ensimmäinen päivä”, joka herkistää muistelemaan ja kirjoittamaan ylös pienokaisen ensimmäisen päiväkotipäivän tunnelmia.

Ilon Tarhatie – albumiin saa talteen mm.

• tunnelmat päiväkodin alkuun valmistautumisesta
  • lapsen oman kuvan jokaisen vuoden kohdalla
  • ryhmäkuvan jokaisen vuoden kohdalla
  • kaveri / sisaruskuville on varattu yksi aukeama jokaisen vuoden kohdalla
  • tilaa kirjoittaa ylös muistoja vuoden varrelta esim. mitä taitoja lapsi on oppinut tai vaikkapa mitkä leikit kiinnostavat juuri nyt
  • yksi sivu omille kuville jokaisen vuoden kohdalla
  • esikouluvuoden kuvat ja muistot

Albumi toimiikin ohikiitävän lapsuusajan muistojen kirjana ja sen sivuille tullaan palaamaan vielä vuosikymmenten päästä!

Laadukas albumi on ihana omalle lapselle mutta yhtä lailla loistava lahjaidea!

Unohda siis irtonaiset valokuvat lipaston laatikon pohjalla ja kerää lapset päiväkoti- ja esikoulumuistot talteen kauniisti yksien kansien väliin!

Saatavuus: Varastossa

l

Ilon Tarhatie – Päiväkoti- ja esikoulumuistot talteen, albumin tiedot

3.painos
Sidosasu: Kierresidottu (metallikulta)
Paksu kansi. Kannessa kultafolioitu teksti ”Ilon Tarhatie”. Paksut kartonkilehdet (300g matta). Kannessa mattalaminointi.
Sivumäärä: 52
Koko: 250 x 300 mm
Toimitus heti varastosta.

Maksutavat

Verkkokaupassamme on käytössä Klarnan tarjoamat maksutavat. Maksutapoja ovat Maksa heti (kortti- tai verkkopankkimaksu), Maksa 30 päivän sisällä, Pilko maksut, Korttimaksu (pankki / luotto) ja Mobilepay.

Muistathan odottaa rauhassa maksun jälkeen, että sivu palaa takaisin verkkokauppaamme. Älä siis sulje selainta liian nopeasti! Tämä koskee erityisesti MobilePay ja tilisiirtona tapahtuvaa maksamista.

Onnistuneen tilauksen jälkeen meiltä lähtee automaattisesti tilausvahvistus sähköpostiin. Mikäli et saa tilausvahvistusta, otathan pikaisesti yhteyttä info@ilokids.fi, jotta voimme selvittää asian ja saamme tilauksen matkaan. Haluamme toimittaa tilatut tuotteet nopeasti; 99% tilauksista toimitetaan jo samana päivänä!

Kiinteät lähetyskulut 8,90€. Toimitus valitsemaasi noutopisteeseen.

Paino 0,8 kg (kilogramma)

3 arviota tuotteelle Ilon Tarhatie – Päiväkoti-ja esikoulumuistot talteen

1. Noora

Tilasin Ilon Tarhatien kokeilumielessä lapselleni päiväkotikuvien tallettamista varten. Olikin mukava yllätys, että albumin sivuilla on hyvin tilaa myös kirjoittaa muita muistoja ja sivun verran tilaa liimata muita kuin päiväkotikuvia. Albumi todellakin kannustaa säilömään ihanat muistot lapsen kehityksestä. Tuote vaikuttaa kestävältä ja paksut sivut ehdoton plussa. Iso kiitos tekijöille!

2. Maritta S.

Uskomattoman kaunis albumi. Juuri tällaista olen etsinyt tarhakuville. Todellakin rahan arvoinen investointi kun saa kuvat ja muut muistoon yhteen paikkaan. Kiitos!

3. Kati

Todellakin nopea toimitus! Kauniisti pakattu tuote saapui ja sitä aletaan täyttelemään kun päikkykuvat saapuvat. Ihan mahtava idea! Hyvin tilaa kirjoitella ylös lapsen kehitystä ja liimata muitakin kuin päikkykuvia. Kiva tuote!

Lisää arvio

Saatat myös pitää...

Ilon Tarhatie - Päiväkoti- ja esikoulukuvat ja muistot talteenIlon Tarhatie – Päiväkoti-ja esikoulumuistot talteen
39,00