YRITYS

SISTERS STORY OY

Yritystarina

Sisters Story Oy on kaksoissisarten keväällä 2020 perustama yritys.

Ilon Koulutie – Muistoja kouluvuosilta ilmestyi keväällä 2020. Olemme olleet kiitollisia ja yllättyneitä kirjan saamasta upeasta vastaanotosta. Uskomme, että monessa perheessä kirja säilyy arvoisellaan paikalla ja sen muistoihin palataan vielä vuosikymmenten päästä.

Toivottavasti kirjasta on iloa myös sinun perheellesi!

Kirjan tekijät Lehtikangas & Lehtikangas ovat yhdessä läheisesti kasvaneita kaksoissiskoja. Meille, yrittäjähenkisille siskoille yhdessä tekeminen on luontevaa. Molemmat ovat tahoillaan kartuttaneet ammattitaitoa vähän eri poluilta: vaatesuunnittelusta, markkinointiviestinnästä, graafisesta suunnittelusta, www-suunnittelusta sekä taloushallinnosta, myynnistä ja markkinoinnista.

Ilon Koulutie sai kaivatun ja kysytyn lisän vuoden 2022 alussa kun julkaisimme ”Ilon Tarhatie – Päiväkoti- ja esikoulumuistot talteen” – albumin. Nyt varastoon on saapumassa albumista jo 3.painos! Suunnitteilla on edelleen kasvattaa ja kehittää brändiä. Olemme vilpittömän kiitollisia kun olet matkassa mukana!

Tämän päivän hetket ovat huomisen muistoja

Elämä koostuu hetkistä. Tietyt hetket muistamme paremmin kuin toiset: lapsen syntymän, ensimmäisen koulupäivän, ensisuudelman. Jokapäiväisen elämän rutiineiden ja ajoittaisen ikävyyden sekaan sekoittuneet hetket eivät kuitenkaan välttämättä jää mieleemme.

Haluamme tuoda näkyväksi hetket – ohikiitävät, rajalliset tuokiokuvat, jotka muuten saattaisivat ohittaa meidät ja kadota ikuisiksi ajoiksi. Me haluamme painaa pause-nappulaa, keskeyttää ajan kulun, vangita hetket ja auttaa säilyttämään muistot – ne pienet hetket ja tarinat, joista elämämme kudelma muodostuu.

Haluamme auttaa hetkien keräämisessä ja tallentamisessa. Kun olemme keränneet tarpeeksi hetkiä, elämämme tarina voidaan kertoa. Olemme olemassa, jotta sinä ja rakkaasi voisitte katsoa taaksepäin ja muistaa.

Tämän päivän hetket ovat huomisen muistoja

Siinä samalla – kuin huomaamatta – opimme arvostamaan elämäämme juuri nyt sen sijaan, että odottaisimme hyvien hetkien olevan aina edessäpäin. Tulemme kenties tietoisemmiksi niistä hyvistä asioista, joita elämässämme jo on, ja opimme hyväksymään elämässämme vallitsevan epätäydellisyyden. Opimme kenties pysähtymään ja rauhoittumaan, nauttimaan elämästä.

Olemme olemassa, jotta sinä ja rakkaasi voisitte katsoa taaksepäin ja muistaa.

Sisters Story Oy on kahden sisaruksen keväällä 2020 perustama yritys.

Ilon koulutie on meidän lapsi – toivottu ja hartaudella synnytetty.  Kirja syntyi omasta tarpeesta tallettaa lapsen koulumuistot yhteen paikkaan. Haluamme iloita yhdessä perheen kanssa siitä, mitä lapsi jo osaa ja missä kokee onnistuneensa. Haluamme nostaa esiin lapsen vahvuudet ja taidot, joiden kehitystä on hauska seurata vuosiluokalta toiselle! Kirjan perusvire on positiivisuus – iloitkaamme yhdessä lapsesta! Toivottavasti kirjasta on iloa myös sinun perheellesi!

Kirjan tekijät Lehtikangas&Lehtikangas ovat yhdessä läheisesti kasvaneita kaksoissiskoja. Meille, yrittäjähenkisille siskoille yhdessä tekeminen on luontevaa. Molemmat ovat tahoillaan kartuttaneet ammattitaitoa vähän eri poluilta: vaatesuunnittelusta, markkinointiviestinnästä, graafisesta suunnittelusta, www-suunnittelusta sekä taloushallinnosta, myynnistä ja markkinoinnista.

Olemme julkaisseet Ilon Tarhatie – albumin vuoden 2022 alussa ja suunnitteilla on edelleen kasvattaa ja kehittää brändiä.

Hienoa kun olet matkassa mukana!

Tulossa myös Ilon tarhatie ja muita kivoja juttuja lapsiperheisiin! Pysy siis kuulolla!

Olemme olemassa, jotta sinä ja rakkaasi voisitte katsoa taaksepäin ja muistaa.